RS e-tron GT
Öne Çıkanlar
İç
Audi RS e-tron GT²’deki her şey iç mekanın işlevsel merkezine odaklanmıştır: sürücü koltuğu.

Tasarım
Heykelsi tasarım, bir gran turismo’nun dinamik orantılarını bir Audi RS modelinin benzersiz özellikleriyle birleştiriyor.

Karbon tavan
Opsiyonel karbon tavan, karbon fiber takviyeli polimerden yapılmıştır. Yüksek teknoloji ürünü malzeme son derece hafif olmasının yanı sıra çok kararlıdır.

Hızlanma
Akıllı termal yönetim, arka arkaya birden fazla sprint³ için bile performansın parıldamasını sağlar.
Tasarım

Dış tasarım
Bir otomobili yeniden yorumlama tutkusu, aerodinamik performanstan ilham alan sade tasarıma da yansıyor. Aşamalı lüks, duygularla dolu bir sürüş deneyimini daha da yoğunlaştırmak için itici güç sağlar. Kırmızı eşkenar dörtgen ile RS amblemleri RS e-tron GT’yi karakteristik yapar.

Dış görünüm
Çarpıcı vurgular, temel özelliklerini işaretler. Örneğin, vurgulanan eşikler ve uzun dingil mesafesi sayesinde aracın alçak ağırlık merkezi görünür hale geliyor.

Animasyonlu ışık şeridi
Animasyonlu ışık şeridi arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanır ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçevelenir. Geri vites lambası ve sinyal lambasının ikili işlevi Audi için bir ilktir.

Matrix LED farlar
Audi lazer ışığına sahip isteğe bağlı Matrix LED farlar, ilerici bir tasarım dilinin temel bir yönüdür. Kusursuz bir ifade, dinamik ışık sıralamasının yatay olarak yayılan bir ışık dalgası gördüğü mavi X öğesinin bulunduğu ışık imzasıdır.

Güçlü arka
Cesurca şekillendirilmiş omuz çizgisi ve ayırt edici arka difüzör, etkileyici bir güç izlenimi veriyor. Audi RS e-tron GT²’nin arkasına kadar uzanan hafif eğimli tavan çizgisi, aracın hareketsizken bile ileri gitme aciliyetini ifade ediyor.
Bağlanılabilirlik

Görünürdeki her şey:
Tamamen dijital 12,3 inç renkli ekrana sahip sadeleştirilmiş kokpit ve orta konsol ergonomik olarak sürücüye yöneliktir.

Sportif görünüm, sportif karakter:
Ön spor koltuklar, virajlarda hızla dönerken bile iyi bir yanal destek sağlar.

Arka koltuk sırası:
Ek bir orta koltuğa sahip şekillendirilmiş dış arka koltuklar, sportif karakteri vurgular.
Sarj ve Menzil

Evde ve yolda şarj
Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemiyle bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 488 km’ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 19,6–18,8 (NEDC); 21,8–19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Hızlı şarj:
Audi RS e-tron GT2’nin performansı şarj sırasında da kendini gösterir: 270 kW’a kadar 800 voltluk şarj istasyonlarında – standart olarak. Sonraki 100 km için yeterli gücü şarj etmek yaklaşık 5 dakika sürer. Yaklaşık 22,5 dakikada pil şarjı %5’ten yaklaşık %80’e çıkar.

Evde şarj:
Audi e-tron GT quattro², standart olarak 11 kW’lık maksimum alternatif akım (AC) şarj kapasitesinde şarj edilebilir. Evde 22 kW’da daha hızlı şarj için, opsiyonel e-tron şarj sistemi ile opsiyonel 22 kW’a kadar (AC) yerleşik şarj cihazının birlikte bağlanması gerekir.
Sürüş dinamikleri
Audi RS e-tron GT²’nin tamamen elektrikli quattro dört tekerlekten çekiş ile sunduğu güç etkileyici. Ön akstaki ve arkadaki bir motor 440 kW’a kadar güç sağlar (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2-19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP); g/km olarak ortalama CO₂ emisyonları¹: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Aerodinamik özellikler
Sürüş durumuna bağlı olarak, aerodinamik, arka spoyler için iki ayarın yanı sıra ön uçtaki soğutma havası girişleri aracılığıyla aktif olarak ayarlanabilir.

Artan sürüş dinamikleri ve çeviklik
Siyah renkte 5 çift kollu içbükey modül tasarımına sahip 21 inç alaşım jantlar, aracın sportif görünümünü tamamlıyor.

Artan sürüş dinamikleri ve çeviklik
Tungsten karbür kaplı veya karbon fiber takviyeli seramik fren disklerine sahip isteğe bağlı yüksek performanslı fren sistemi, zorlayıcı frenleme sağlar.

Üretim karakteri
Neckarsulm yakınlarındaki Böllinger Höfe’de elektrikle çalışan Gran Turismo’nun üretiminde ayrıntılara gösterilen özen, hassasiyet ve kalite ile buluşuyor.
Audi Exclusive

Audi exclusive⁴
Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi RS e-tron GT²’nizin kendi karakteriniz kadar benzersiz olması için bir görünüm yaratın.

Audi exclusive renkler:
Bireyselliğin pek çok yönü vardır. Bunlardan biri de, Audi exclusive Vegas sarı kişiselleştirilmiş rengi ile Audi RS e-tron GT2. Bu sadece ilerici, dinamik tasarımı vurgulamakla kalmaz, aynı zamanda şıklığı ve yaratıcılığı da yansıtır.

Tasarım paketi, Audi exclusive iç:
Audi exclusive iki renkli tasarım paketi dört iç renk seçeneği ile büyüleyecek: Kalendula sarısı, Alaska mavisi, iguana yeşili ve krimson kırmızı. Örneğin, orta konsol üstte, çevreleyen koltuk döşemesi, paspaslarda RS işlemesi ve havalandırma kanallarının etrafındaki çerçeve sarı renkte vurgulandı.