e-tron GT quattro
Öne Çıkanlar
İç mekan tasarımı
Dinamik yol tutuşun estetiğine odaklanılmıştır: İç mekanda Audi e-tron GT quattro², en yüksek kaliteyle birlikte günlük kullanılabilirlik sunar.

Dış tasarım
Öncü tasarım ikonu: Audi e-tron GT quattro²’nun tasarımı, elektrikli mobilitenin ve benzersiz Audi DNA’sının son derece doğru somut halidir.

Sürüş dinamikleri
Direksiyon başında çok yönlü eğlence: Audi e-tron GT quattro² sürüş dinamiklerini hayata geçiriyor. Çünkü arkasındaki konsept, bir aracı sportif yapan her şeyi içeriyor.

Hızlanma
Akıllı termal yönetim sayesinde, hızlanma süreci güç ve performansta neredeyse hiç azalma olmaksızın birçok kez tekrarlanabilir³.

Modern döşeme
Tasarımcılar tamamen deri içermeyen bir iç mekan geliştirdiler. Örneğin, bir aracın koltuk döşemesi için yaklaşık 120 PET şişe işlendi.
Tasarım

Dış tasarım
Fikirler geleceğe dönüşür. Uzun bir dingil mesafesi ile düz ve geniş bir gran turismo’nun oranları, sportifliğin günlük kullanılabilirlikle buluştuğu yer olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Gövdenin heykelsi tasarımı, gücü ve performansı özetler.

Fonksiyonlar çok güzel olabilir
Aerodinamik olarak optimize edilmiş şekiller, işlevsel ayrıntılar haline gelir. Ön uçtaki akıllı hava girişlerinden havalandırmalı çamurluk kemerlerine ve çarpıcı arka difüzöre kadar.

Matrix LED farlar
Audi lazer ışığına sahip isteğe bağlı Matrix LED farlar, ilerici bir tasarım dilinin temel bir yönüdür. Kusursuz bir ifade: lazer ışığının mavi X öğesiyle çarpıcı ışık imzası.

Animasyonlu arka ışık şeridi
Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.

Panoramik cam tavan
Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.

İç
Audi e-tron GT quattro², modern bir ilerlemenin göstergesidir. Sportiflik, ayrıcalık ve konfor yayar. Entegre koltuk başlıklarına sahip ön spor koltuklar ayrıca, viraj alma ve sportif sürüş için iyi bir yanal destek sağlamak üzere şekillendirilmiş koltuk yan desteklerine sahiptir.
Bağlanılabilirlik

Büyüleyici işletim konsepti:
İşlevsel merkez, ön kısımda yer alır, sürücüye görünür şekilde odaklanır, orta konsol ve işlevsel dokunmatik ekranlı kokpit tarafından çerçevelenir.

Tamamen dijital bilgi-eğlence sistemi:
Gezin, iletişim kurun, bilgi edinin veya çok çeşitli bilgi-eğlence seçeneklerinin keyfini çıkarın. Heyecan verici bir işletim konsepti kullanımı.

Arka koltuk sırası:
Ek bir orta koltuğa sahip şekillendirilmiş dış arka koltuklar, sportif karakteri vurgular.

Bagaj bölmesi:
Elektrikli bir araç olarak Audi e-tron GT quattro², önde 85 l ve arkada 405 1 kapasiteli iki bagaj bölmesi sunar. Gerekirse arka koltuklar
40:20:40 oranında katlanabilir.
Sarj ve Menzil

Evde ve yolda şarj
Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemiyle bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 488 km’ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 19,6–18,8 (NEDC); 21,8–19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Hareket halindeyken şarj etme:
e-tron Şarj Hizmeti ulusal sınırları aşan tek sözleşme, tek kart, tek erişimi birleştirir. Yolda şarj için 26 Avrupa ülkesinde 310.000’den fazla şarj noktası sunuluyor.

Evde şarj:
Audi e-tron GT quattro², standart olarak 11 kW’lık maksimum alternatif akım (AC) şarj kapasitesinde şarj edilebilir. Evde 22 kW’da daha hızlı şarj için, opsiyonel e-tron şarj sistemi ile opsiyonel 22 kW’a kadar (AC) yerleşik şarj cihazının birlikte bağlanması gerekir.

Sürüş dinamikleri
Elektrikli tahrik sistemi ile birlikte, tamamen değişken quattro tahrik, gücün her bir tekerleklere akıllıca dağıtılmasını sağlar. Yeterli çekiş mevcut olduğunda, gücü öncelikle ön aksa gönderir.
Audi Exclusive

Aerodinamik özellikler
Sürüş durumuna bağlı olarak, aerodinamik, arka kanat için iki ayarın yanı sıra öndeki soğutma havası girişleri aracılığıyla aktif olarak ayarlanabilir.

Alaşımlı jantlar
Opsiyonel aerodinamik olarak optimize edilmiş tekerlekler, verimli ve yüksek performanslı araç konseptini tamamlar.

Audi exclusive⁶
Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi e-tron GT quattro²’nuz için kendi karakteriniz kadar benzersiz olacak bir görünüm yaratın.

50'den fazla kişiselleştirilebilir renk seçeneği
Örneğin, geniş Audi exclusive⁶ renk yelpazesinden metalik java yeşili (fotoğraftaki araçta) kişiselleştirilmiş gövde rengini seçin.

Yüksek kontrastlı ortam
İç mekanı örneğin deri döşeme ve Audi exclusive⁶ jet grisi siyah silk nappa deri döşeme ile kişiselleştirin. İguana yeşili yüksek kaliteli dikişler, diğer şeylerin yanı sıra koltukları, saat 12 yönünde işaretli Alcantara⁷/deri direksiyon simidi ve isteğe bağlı olarak temin edilebilen Audi exclusive renkli kenarlı emniyet kemerlerini süslüyor.

Üretim karakteri
Neckarsulm yakınlarındaki Böllinger Höfe’de elektrikle çalışan Gran Turismo’nun üretiminde ayrıntılara gösterilen özen, hassasiyet ve kalite ile buluşuyor.